Odkrywamy: Śląsk- 3 ciekawe miejscówki w Ustroniu.

Cześć!

Niedawno wybraliśmy się pociągiem do Ustronia. Postanowiliśmy zwiedzić tą uzdrowiskową miejscowość, bo szczerze powiedziawszy zawsze tylko mijaliśmy jej centrum w drodze na Równicę.. Poniżej przedstawię wam 3 ciekawe miejscówki, które udało nam się odkryć z dziećmi.

1.Trasa spacerowa i Źródełko Żelaziste

Idąc od strony centrum(np. PKP) kierujemy się w prawo, w stronę rzeki Wisły, przechodzimy przez most i trzymając się lewej strony dochodzimy do zakrętu w lewo, który zaczyna piąć się w górę, idziemy nim kawałek i skręcamy w prawo, w tzw. trasę pieszą.

Dochodzimy do bramy, która prowadzi do Źródełka Żelazistego. Jest to bardzo przyjemna trasa, która biegnie wzdłuż wspomnianego źródełka, polecam- zwłaszcza jesienią!

2. Po wyjściu na górę, z wąwozu, którym prowadziła trasa Źródełka Żelazistego, kierujemy się w prawo, w stronę głównej drogi. Gdy do niej dojdziemy, skręcamy w lewo, i idąc cały czas wzdłuż głównej drogi, dojdziemy do Parku Zdrojowego z Tężnią Solankową(wejście po schodach w lewo, w miejscu gdzie po prawej stronie drogi znajduje się Kościół), z którego rozpościerają się piękne widoki na Beskidy..

Gdy wyjdziemy z powrotem na główna drogę, warto pójść w lewo, gdzie czekają nas kolejne piękne widoki, tam też dojdziemy do Leśnego Parku Niespodzianek.

3. Wracając do centrum Ustronia (idąc główną drogą od Parku Zdrojowego, kawałek za Kościołem skręcamy na chodnik w lewo i dochodzimy do tzw. trasy pieszej, którą rozpoczynaliśmy naszą wędrówkę) polecam wybrać się na spacer, promenadą wzdłuż Wisły. Oprócz hamaków, huśtawek czy drewnianych leżaków, jest tam także ścieżka edukacyjna dla dzieci.

Ustroń to zdecydowanie miejsce warte poznania!

4 thoughts on “Odkrywamy: Śląsk- 3 ciekawe miejscówki w Ustroniu.